null

خودروهای متصل و خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و ارائه خدمات پس از فروش و خرید و فروش خودروهای دست دوم با حداقل چالش‌ها
null

اگر صنعت خودروسازی هوشمند نباشد

null

با افزایش تولید ناوگان خودرویی و نقش اصلی ناوگان در زندگی روزمره، پیگیری روش‌های سنتی در ارائه خدمات پس از فروش دیگر امکان پذیر نیست. مراجعه ناوگان خودرویی به مراکز ارائه خدمات پس از فروش، نه تنها برای مشتریان زمان‌بر خواهد بود، بلکه خدمات‌رسانی توسط این مراکز را نیز با مشکل مواجه می‌کند. در واقع برنامه‌ریزی خدمات رسانی این مراکز زمان‌بر می‌شود. همچنین مدیریت خودروهای دارای گارانتی و شناسایی ناوگانی که از دوره گارانتی خارج شده‌اند، بدون استفاده از ابزاری هوشمند، امکان‌پذیر نیست. علاوه بر نقش هوشمندسازی در فرآیند پس از فروش می‌توان به آینده ناوگان خودرویی و صنعت خودروهای متصل اشاره کرد. در واقع، آگاهی کلیه ناوگان از عملکرد دیگری در آینده یکی از برنامه‌های پایه‌ای شرکت‌های خودروسازی خواهد بود. با ادامه روند عدم هوشمندسازی ناوگان خودرویی خریداران از کارکرد واقعی ناوگان دست دوم آگاهی پیدا نخواهند کرد و همیشه این امکان وجود دارد که خودرویی خریداری شود که کارکرد آن بیش از ادعای فروشنده بوده و حتی تصادف کرده باشد و ارزش واقعی آن نیز کمتر از مبلغی باشد که توسط خریدار ارائه شده است.

چالش‌های این حوزه

null

عیب‌یابی خودرو از راه دور و دیاگ از راه دور خودرو

امکان مدیریت دوره گارانتی بر اساس پارامترهای عملکردی خودرو

آگاهی از کارکرد واقعی و سلامت خودروهای دست دوم

دریافت اطلاعات لحظه‌ای از خودرو در هنگام تصادفات و یا خرابی خودرو در جاده‌ها

null

نقش ناوگان خودرویی در خودروسازی

امروزه بر خلاف گذشته بخش اعظم درآمد شرکت‌ها از جمله شرکت‌های خودروسازی از ارائه خدمات پس از فروش است. بطوریکه در شرکت‌های خودروسازی، واحدی با نام واحد خدمات پس از فروش ارائه خدمت می‌کند. به همین دلیل رقابت در این صنعت به کیفیت خدمات پس از فروش انتقال یافته است و تنها نوع محصول نیست که برتری یک شرکت را تعیین می‌کند. همچنین می‌توان به صراحت اعلام کرد که حجم معاملات خودروهای دست دوم چندین برابر خودروهای صفر است. یکی از بزرگترین چالش‌ها در این بازار عدم آگاهی خریداران از کارکرد واقعی این ناوگان است. چرا که راهکارهایی وجود دارد که می‌توان با دستکاری ECU خودرو میزان کارکرد آن را کم کرد.

null

محصولات مورد نیاز

سامانه مدیریت ناوگان خودرویی
ردیاب خودرویی
رابط اتصال شبکه کن خودرو – CANDO
اپلیکیشن ردیابی خودرو وینا

سرویس‌های مورد نیاز

عیب‌یابی خودرو و دیاگ از راه دور ناوگان خودرویی
کنترل پارامترهای گارانتی خودرو بر اساس کارکرد واقعی
صدور گواهی سلامت خودرو
سامانه تماس اضطراری (E-Call)

راه‌حل‌های پیشنهادی دلفین

حمل ایمن بار
محاسبه کارکردها و کاهش هزینه‌ها

null
null
vinaa app
null

برخی از پروژه‌های شاخص دلفین در این حوزه

null
null

مشاوره تخصصی

null

اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، برای دریافت خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق فرم روبرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید …

خودروهای متصل و خدمات پس از فروش در صنعت خودروسازی

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و ارائه خدمات پس از فروش و خرید و فروش خودروهای دست دوم با حداقل چالش‌ها

اگر صنعت خودروسازی هوشمند نباشد

با افزایش تولید ناوگان خودرویی و نقش اصلی ناوگان در زندگی روزمره، پیگیری روش‌های سنتی در ارائه خدمات پس از فروش دیگر امکان پذیر نیست. مراجعه ناوگان خودرویی به مراکز ارائه خدمات پس از فروش، نه تنها برای مشتریان زمان‌بر خواهد بود، بلکه خدمات‌رسانی توسط این مراکز را نیز با مشکل مواجه می‌کند. در واقع برنامه‌ریزی خدمات رسانی این مراکز زمان‌بر می‌شود. همچنین مدیریت خودروهای دارای گارانتی و شناسایی ناوگانی که از دوره گارانتی خارج شده‌اند، بدون استفاده از ابزاری هوشمند، امکان‌پذیر نیست. علاوه بر نقش هوشمندسازی در فرآیند پس از فروش می‌توان به آینده ناوگان خودرویی و صنعت خودروهای متصل اشاره کرد. در واقع، آگاهی کلیه ناوگان از عملکرد دیگری در آینده یکی از برنامه‌های پایه‌ای شرکت‌های خودروسازی خواهد بود. با ادامه روند عدم هوشمندسازی ناوگان خودرویی خریداران از کارکرد واقعی ناوگان دست دوم آگاهی پیدا نخواهند کرد و همیشه این امکان وجود دارد که خودرویی خریداری شود که کارکرد آن بیش از ادعای فروشنده بوده و حتی تصادف کرده باشد و ارزش واقعی آن نیز کمتر از مبلغی باشد که توسط خریدار ارائه شده است.

null

چالش‌های این حوزه

عیب‌یابی خودرو از راه دور و دیاگ از راه دور خودرو
امکان مدیریت دوره گارانتی بر اساس پارامترهای عملکردی خودرو
آگاهی از کارکرد واقعی و سلامت خودروهای دست دوم
دریافت اطلاعات لحظه‌ای از خودرو در هنگام تصادفات و یا خرابی خودرو در جاده‌ها

null

نقش ناوگان خودرویی در خودروسازی

امروزه بر خلاف گذشته بخش اعظم درآمد شرکت‌ها از جمله شرکت‌های خودروسازی از ارائه خدمات پس از فروش است. بطوریکه در شرکت‌های خودروسازی، واحدی با نام واحد خدمات پس از فروش ارائه خدمت می‌کند. به همین دلیل رقابت در این صنعت به کیفیت خدمات پس از فروش انتقال یافته است و تنها نوع محصول نیست که برتری یک شرکت را تعیین می‌کند. همچنین می‌توان به صراحت اعلام کرد که حجم معاملات خودروهای دست دوم چندین برابر خودروهای صفر است. یکی از بزرگترین چالش‌ها در این بازار عدم آگاهی خریداران از کارکرد واقعی این ناوگان است. چرا که راهکارهایی وجود دارد که می‌توان با دستکاری ECU خودرو میزان کارکرد آن را کم کرد.

null

راه‌حل‌های پیشنهادی دلفینسرویس‌های مورد نیازمحصولات مورد نیاز
حمل ایمن بارعیب‌یابی خودرو و دیاگ از راه دور ناوگان خودروییسامانه مدیریت ناوگان خودرویی
کنترل پارامترهای گارانتی خودرو بر اساس کارکرد واقعیردیاب خودرویی
محاسبه کارکردها و کاهش هزینه‌هاصدور گواهی سلامت خودرورابط اتصال شبکه کن خودرو – CANDO
سامانه تماس اضطراری (E-Call)اپلیکیشن ردیابی خودرو وینا

null

برخی از پروژه‌های شاخص دلفین در این حوزه

 

مقالات مرتبط

مشاوره تخصصی

اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید، برای دریافت خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق فرم روبرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید …