معرفی پروژه تجهیز ناوگان خودرویی شرکت ماموت دیزل

ماموت دیزل
بهبود عملکرد ناوگان خودرویی شرکت ماموت دیزل با سیستم مدیریت ناوگان دلفین

  • صنعت : خودروسازان
  • سرویس‌های مورد نظر : سامانه ردیابی، خواندن خطاهای OBD و داده‌های CAN، ECall، سنسور دما، سنسور سوخت، شناسایی راننده، تعمیر و نگهداری و کنترل رفتار راننده
  • زمان شروع پروژه : ۱۳۹۸

null
null
null
null

شرکت ماموت دیزل در سال ۱۳۸۸، به‌عنوان نماینده انحصاری خدمات پس از فروش کامیون‌های اسکانیا در ایران آغاز به فعالیت نمود. این سازمان در حال حاضر دارای ۲۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور می‌باشد. ماموت دیزل با گسترش بازار هدف خود، در حال حاضر سه حوزه مشغول می‌باشد:

  • تولید و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسکانیا
  • خدمات پس از فروش تریلر و کاربری‌های تولیدی مجتمع صنعتی ماموت
  • فروش و خدمات پس از فروش محصولات دیزل ژنراتور اسکانیا

با توجه به این که این سازمان تنها تولید کننده خودروهای اسکانیا در ایران می‌باشد، به منظور بهبود رضایت مشتریان و همچنین بالا بردن سطح کیفیت خدمات پس از فروش محصولات خود، شرکت دلفین آپادانا را انتخاب نموده است. از جمله نیازهای این سازمان می‌توان به تشخیص خطای OBD، نمایش علت و نحوه رفع خطاها، پاک کردن خطاها از راه دور در صورت نیاز، دسترسی به داده‌های CAN، محاسبه کارکرد خودرو‌ها، دریافت خط مسیر، نظارت بر تردد در محدوده‌های جغرافیایی مشخص شده، کنترل تخلفات سوخت، کنترل دما و رطوبت، مدت زمان توقف درجا، نظارت بر مصرف سوخت، شناسایی رانندگان، نظارت بر رفتار راننده و همچنین تعمیر و نگهداری هوشمند را نام برد.

null
null
null

یکی از بزرگترین چالش‌های این پروژه که موجب کسب دستاوردی ارزشمند در این حوزه می‌باشد، عدم دسترسی به مستندات پروتکل ارتباط OBD اسکانیا برای شناسایی منبع خطا و همچنین تشخیص کدها و توضیحات مربوط به هر خطا بوده است. شرکت دلفین با بهره‌گیری از نیروی کار متخصص خود، برای اولین بار به این مهم دست پیدا نمود که سبب شد تا اولین شرکت ارائه دهنده این سرویس در ایران باشد.

null

شرکت دلفین آپادانا با آگاهی از نیازهای شرکت ماموت دیزل، سرویس ردیابی همراه با تشخیص خطای OBD، دسترسی به توضیحات فنی هر خطا، علت، محل بوجود آمدن و چگونگی رفع خطا، دسترسی به داده های CAN، محدوده‌ها، سرویس تعمیر و نگهداری، رفتار راننده، گزارش کارکرد، سرویس سوخت و شناسایی راننده را به این شرکت معرفی کردند. با توجه به اهمیت مدیریت صحیح ناوگان، مدیران ناوگان می‌توانند با تعیین زمان مورد نظر، اطلاعات مربوط به کارکرد خودرو از جمله میزان مسافت پیموده شده، توقفات درجا، سرعت، خط مسیر، زمان سرویس مجدد و اطلاع از وضعیت خودرو و راننده در مواقع خطر را دریافت کنند.

null
بهبود عملکرد ناوگان خودرویی شرکت ماموت دیزل با سیستم مدیریت ناوگان دلفین
null

صنعتخودروسازان
سرویس‌های مورد نظرسامانه ردیابی، خواندن خطاهای OBD و داده‌های CAN، ECall، سنسور دما، سنسور سوخت، شناسایی راننده، تعمیر و نگهداری و کنترل رفتار راننده
زمان شروع پروژه ۱۳۹۸

null
شرکت ماموت دیزل در سال ۱۳۸۸، به‌عنوان نماینده انحصاری خدمات پس از فروش کامیون‌های اسکانیا در ایران آغاز به فعالیت نمود. این سازمان در حال حاضر دارای ۲۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور می‌باشد. ماموت دیزل با گسترش بازار هدف خود، در حال حاضر سه حوزه مشغول می‌باشد:

  • تولید و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسکانیا
  • خدمات پس از فروش تریلر و کاربری‌های تولیدی مجتمع صنعتی ماموت
  • فروش و خدمات پس از فروش محصولات دیزل ژنراتور اسکانیا

null
null

با توجه به این که این سازمان تنها تولید کننده خودروهای اسکانیا در ایران می‌باشد، به منظور بهبود رضایت مشتریان و همچنین بالا بردن سطح کیفیت خدمات پس از فروش محصولات خود، شرکت دلفین آپادانا را انتخاب نموده است. از جمله نیازهای این سازمان می‌توان به تشخیص خطای OBD، نمایش علت و نحوه رفع خطاها، پاک کردن خطاها از راه دور در صورت نیاز، دسترسی به داده‌های CAN، محاسبه کارکرد خودرو‌ها، دریافت خط مسیر، نظارت بر تردد در محدوده‌های جغرافیایی مشخص شده، کنترل تخلفات سوخت، کنترل دما و رطوبت، مدت زمان توقف درجا، نظارت بر مصرف سوخت، شناسایی رانندگان، نظارت بر رفتار راننده و همچنین تعمیر و نگهداری هوشمند را نام برد.

null

شرکت دلفین آپادانا با آگاهی از نیازهای شرکت ماموت دیزل، سرویس ردیابی همراه با تشخیص خطای OBD، دسترسی به توضیحات فنی هر خطا، علت، محل بوجود آمدن و چگونگی رفع خطا، دسترسی به داده های CAN، محدوده‌ها، سرویس تعمیر و نگهداری، رفتار راننده، گزارش کارکرد، سرویس سوخت و شناسایی راننده را به این شرکت معرفی کردند. با توجه به اهمیت مدیریت صحیح ناوگان، مدیران ناوگان می‌توانند با تعیین زمان مورد نظر، اطلاعات مربوط به کارکرد خودرو از جمله میزان مسافت پیموده شده، توقفات درجا، سرعت، خط مسیر، زمان سرویس مجدد و اطلاع از وضعیت خودرو و راننده در مواقع خطر را دریافت کنند.

null
null

یکی از بزرگترین چالش‌های این پروژه که موجب کسب دستاوردی ارزشمند در این حوزه می‌باشد، عدم دسترسی به مستندات پروتکل ارتباط OBD اسکانیا برای شناسایی منبع خطا و همچنین تشخیص کدها و توضیحات مربوط به هر خطا بوده است. شرکت دلفین با بهره‌گیری از نیروی کار متخصص خود، برای اولین بار به این مهم دست پیدا نمود که سبب شد تا اولین شرکت ارائه دهنده این سرویس در ایران باشد.

دیدگاه بگذارید

اولین دیدگاه را شما بگذارید

avatar
wpDiscuz